Saye mahu DIET!!



السّلام عليكم و رحمة الله

Shiemz ghase verat badanku sudah naik mencanak. Kena buat sesuatu.. Omggg.... Kena mulakan dengan Atkin Diet. Setangah hari jer dah telan berapa banyak air kosong... Asyid nak terkencing jer ghase. Tapi memandangkan nak kurus (walaupun x kurus sangat), kena kuatkan hati kuatkan minda kuatkan jiwa kuatkan nafsuu.... Huhuhu... Sebenarnya Shiem nie asal bukanlah dari kategori kurus. Tapi badan jenis berisi dan bukan jugak kategori berisi gilerr... Tapi dalam kategori Gemuk. Tapi itu bukan alasan jugak Shiem boleh hidup selesa. Haruslah menurunkan berat badan. 

Tahun 2009. Time nie berat dekat 80 kg jugak. Huhu

Nie Gambar 2010. Time nie dalam proses diet jugak. Memandangkan nak conceive. Sebab Hadzeq dah 4 tahun time nie. Masih x dapat adik lagik. Makan ubat hormon pun x jadieq ape. Lastly² diet n excercise sendiri kat umah jerk. Start x makan nasi @ kurangkan Khaibohidrat. Dapat turunkan berat badan dari 80 kg ke 72-71 Kg.

Alhamdulillah setelah dapat turunkan berat badan, Shiem pun pregnant anak ke 2. Time nie cecah berat badan 82 Kg. Wowww!!

Selepas bersalin anak ke 2 pada tahun 2011. Berat badan stick pada 69 Kg.


Dan skrg verat badan saye sudah naik... Almost 73kg... Uwaaaa.. Saye perlu diet.. diet dan diett............... Saye akan mulakan dengan atkin diet!!! ;p
1 Komentar untuk "Saye mahu DIET!!"

huhu jgn kata ko shiem
aku ni pn makin naik dan naik dan naik
ikut selera malas aku nk diet
tp mikir kan semput nak naik tangga fuhh kena diet gak ni

duduk pn rasa sesak nafas..penat!!!

Tinggalkan Link Blog Anda di Sini




 
Copyright © 2014 LOVE is CINTA - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info | Edited By MH